Så løber vi!

Et løbeindlæg på en madblog? Joh, det går. Læs trygt videre…
Som du kan se, så er det længe siden, jeg har delt opskrifter her på siden. Jeg kommer igen, bare vent – med sunde og nemme opskrifter!

Men da jeg også deler oplevelser, så kommer her lige en oplevelse fra mit foreningsliv.

Jeg har nu i et år været gymnastikinstruktør for en flok skønne kvinder. Holdet hedder “Woman Special” og vi har givet den gas hver mandag i Farum Arena. Nu er sæsonen slut. Lidt tidligt på grund af WTA tennis i hallen. Så hvad gør kloge og aktive kvinder?
De omdanner gymnastikholdet til et løbehold. Nemlig!

Der var møde i løbeklubben for første gang i går. Kl 19.30 var vi otte, der havde snørret løbeskoene og begav os ud på den første løbetur omkring Furesøen.
Vi starter meget blidt med små gå- og løbeintervaller, for alle skal med hjem! Vores mål er 5 km om 12-16 uger.

Her finder du vores løbeprogram, der er meget enkelt og giver mulighed for personlig tilpasning. Første del er et 8 uger program.Løbeprogram for begyndere

Vi ses igen på mandag kl. 19.30 ved Farum Arena.

Skriv en kommentar

Filed under Oplevelser

Skriv en kommentar